Замяна за друг размер или за друг продукт
- Клиентите на онлайн магазин Struvasi.bg имат право в 14-дневен срок от датата на доставка на поръчката да върнат закупена стока или да я заменят с друг размер или модел. Справка: КЗП
Не е нужно да посочвате причината за връщането (отказа), въпреки че ще бъдем благодарни за такава информация - ще я използваме, когато формираме предложенията на магазина и подобряваме неговата дейност.
- Върнатата стока трябва да е с етикети, в добър търговски вид, да не е носена, прана, гладена, скъсана, да е чиста, без странични миризми (като кремове, парфюми или цигарен дим).
- В моментът, в който получим върнатия артикул, ще изпратим поискания съответен размер или друг модел за замяна.
- В случай на отказ или замяна на поръчката, куриерските услуги са за сметка на клиента. Този разход не се възстановява.
- Когато клиент иска да замени стока с друга, по-скъпа от тази, която връща, първоначално заплатената от клиента сума се приспада и клиентът се информира за размера на крайното доплащане.
- Ако клиентът се отказва от поръчката и желае сумата да му бъде възстановена, преди връщането на пратката трябва да бъде попълнен онлайн формуляр за отказ. Виж тук.
- Стойността на върнатата стока се възстановява в рамките на 14 дневен срок единствено по банков път по реда на разпоредбите на чл.54 и следващите от ЗЗП. Пратки върнати към търговеца с наложен платеж няма да бъдат приемани. Моля, предоставете валиден IBAN за целта по имейл или на хартиен носител с върнатата пратка.
- Адресът, на който стоката трябва да бъде върната при отказ или замяна е:
България, гр.Перник 2300
ул. Благой Гебрев 17
Телефон: 0878 226 225
*Ако не бъдат спазени описаните условия, замяната няма да може да бъде извършена!
Рекламации
Рекламации могат да бъдат предявени в случай на:
- констатирани производствени дефекти на стоката или изпратена грешна стока, различна от поръчаната. -Рекламации за повредена по време на транспорта стока, се разглеждат само въз основа на протокол за рекламация, изготвен в присъствието на куриера.
- В случаите на рекламация Продавачът поема за негова сметка стойността на куриерските услуги, от което следва да се свържете с наш оператор на телефон 0878 226 225 за уточняване начина на връщане.
- Рекламации се приемат по реда описан в чл.122 и следващите от ЗЗП.
- Не се приемат обратни пратки с наложен платеж. Сумите към клиента се възстановяват само по банков път.
- Връщането на пратки към нас можете да направите с куриерска фирма по ваш избор, с изключение на Български пощи. Пратки изпратени с Български пощи не се приемат.
- На връщане и замяна НЕ подлежат всички чорапени изделия и клинове.
- Пратки с върната стока, които поради неподходяща опаковка са били повредени при транспортирането, ще бъдат връщани на клиента за негова сметка. Старателно опаковайте пратките, за да осигурите запазването на стоката по време на транспорта.
Стоките следва да бъдат върнати на адрес:
Struvasi.bg
България, гр.Перник 2300
ул. Благой Гебрев 17